Zamieszczone przez Jac_ek
żle odpala po wymianie rozrządu
Zwiń
X
-
żle odpala po wymianie rozrządu
Witam! Od około miesiąca jestem posiadaczem octavi 1.9 TDI 90 km. autko paliło na dotyk,po wymianie płynów olejów, filtrów i rozrządu, zaczeły sie problemy.Podczas odpalania trzeba dość długo kręcić a gdy już odpali to przez chwile kuleje i dopiero po chwili chodzi jak powinna.jak ją zgaszę i zapalam ponownie to odpala dobrze.Raz zdarzyło się tak że niechciała odpalić wogóle kręcić kręciła ale nawet się nieodezwała po jakimś czasie podeszłem i odpaliła na dotyk.Wiem że jest zima ale temp. -4 stopnie nie powinna stwarzać problemów,tym bardziej ze wcześniej odpalała na dotyk przy -10. Wcześniej miałem cordobę sdi i paliła bez problemu przy -20. Jak ktos miał taki przypadek to proszę o poradę!Była OI 1.9 tdi ALH, 6 lat eksploatacji bez większych problemów. Szukamy godnego następcy czyli OII FL
-
-
Tak to jest, jak ktoś zmienia rozrząd, a vaga to już nie łaska podpiąć. Ale problem w tym, że większość macherów pewnie nawet o tym nie wie i myśli sobie co tam zaznaczy sie mazakiem i bedzie gitara :lol:Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
ja po wymianie rozrządu tez miałem coś podobnego tylko u mnie na ciepłym silniku słabiej pali, tzn trzeba go dłużej kręcić, bo jeżeli chodzi o odpalanie rano to zawsze jest na dotyk. Akurat tak mtraf chciał że zaczęło się to troche po wymianie rozrządu i koledzy z OCP doradzili mi że będzie trzeba z tym podjechać na vag i zwiększyć dawkę rozruchową.
Byłem u elektryka który podłączył mi na kompa i pierwsze co mnie zapytał to czy miałem ostatnio wymieniany rozrząd. jak powiedziałem że tak to pokazał mi że jest źle ustawiony kąt wtrysku i że zawsze przy wymianie rozrządu trzeba to robić z komputerem. Goście którzy robili mi rozrząd nie mieli kompa i trochę się z nimi kłuciłem ale swoje wywalczyłem i na ich koszt ustawiono mi kąt wtrysku. Niestety jeżeli chodzi o odpalanie na ciepłym silniku to dalej to nic nie zmieniło (ale kąt mam dobrze ustawiony)
Będę musiał w końcu jechać i zwiększyć tą dawkę rozruchową. Dowiadywałem siew kilku miejscach w trojmieście i taki zabieg trwa ok 20min a kosztuje 350-500zł.strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez strazakpDowiadywałem siew kilku miejscach w trojmieście i taki zabieg trwa ok 20min a kosztuje 350-500zł.
chyba, ze to wieksza filozofia?
moze ktos by mnie oswiecil?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez strazakpBędę musiał w końcu jechać i zwiększyć tą dawkę rozruchową. Dowiadywałem siew kilku miejscach w trojmieście i taki zabieg trwa ok 20min a kosztuje 350-500zł.
Taki zabieg trwa tyle co podlaczenie do wtyczki diagnostycznej, wlaczenie laptopa, vaga, wpisanie loginu, klik, klik w adaptacjach, i potem duzo klikow albo reczne wpisanie liczby, save i gotowe. 10min - 0zl jesli ktos ma laptopa z vagiem. Za taka pierdole 350zl to jest rozboj w bialy dzien.
Zamieszczone przez sh3vjesli to kat wtrysku to jak go ustawic?VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
domyślam się że to żadna filozofia ale dla takiego kto się na tym zna i ma dostęp do Vaga (dot.zwiększenia dawki rozruchowej) i pewnie trwa to tak jak piszecie ok 15min. Dowiadywałem się w 3 lub 4 miejscach i jest taka cena jak napisałem, nawet do 500zł. Oni kasują tych którzy się nie znają, nie mają dostepu do kompa z oprogramowaniem a chcą załatwić swój problem i mieć spokój.
Muszę przyznać że w jedym miejscu (tak gdzie mechanik mi stwierdził źle ustawiony kąt wtrysku po wymianie rozrządu) mechanik powiedział że za ok 100zł zwiększy mi dawkę rozruchową.strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Racja...więc jak bede robił to na pewno u niego.Puki co aż tak bardzo mi to nie przeszkadza, a mam dużo innych wydatków, no i w sumie to mało jeżdżę ale pewnie to w końcu zrobię.
Ale naprawde nie wiem czy gdzieś indziej znalazł bym za mniej niż 200-300zł. Też mnie to wkurza że za taką drobnostkę, której zrobienie nie kosztuje mechanika dużo wysiłku a trwa kilka minut tyle potrafią skasować!!!strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Pewnie ten niby mechanik nie wiedział że trzeba ustawić kąt wtrysku! Będe musiał sie udać do jakiegoś elektryka żeby ją podpioł i to ustawił. Niestety nie posiadam sprzętu ani umiejętności żeby zrobić to samemu.Była OI 1.9 tdi ALH, 6 lat eksploatacji bez większych problemów. Szukamy godnego następcy czyli OII FL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyTaki zabieg trwa tyle co podlaczenie do wtyczki diagnostycznej, wlaczenie laptopa, vaga, wpisanie loginu, klik, klik w adaptacjach, i potem duzo klikow albo reczne wpisanie liczby, save i gotowe. 10min - 0zl jesli ktos ma laptopa z vagiem. Za taka pierdole 350zl to jest rozboj w bialy dzien.
julek666, jeśli kąt wtrysku będzie ustawiony poprawnie to obejrzyj dokładnie filtr paliwa oraz zaworek znajdujący się w nim. Są tam dwa oringi, w tym miejscu nie może być żadnych zanieczyszczeń. Są jeszcze dwie sprawy:
- jeśli filtr paliwa to Filtron to zmień na coś porządnego bo to on może być problemem
- jeśli mechanicy założyli Ci pusty filtr, potem kręcili rozrusznikiem aby auto zapaliło to możesz dać im łopatę - może ich wiedza nt kopania rowów jest większa niż nt mechanikiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zwiekszenie dawki rozruchowej za pomoca adaptacji zwykle pomaga i nie trzeba grzebac "glebiej" w sofcie. Zwiekszenie dawki paliwa wypada juz roznie bo regulacja jest symboliczna, wiec tutaj juz trzeba z nastawnikiem sie bawic. A co do ustawienia kata wtrysku to fakt. Dotyczy on 1Z, AHU, ALE oraz AFN. W ASV, ALH, AGR zostaje obrot kolem pompy bo sama pompa sie nie rusza.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sh3va w AHF?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyZwiekszenie dawki rozruchowej za pomoca adaptacji zwykle pomaga i nie trzeba grzebac "glebiej" w sofcie. Zwiekszenie dawki paliwa wypada juz roznie bo regulacja jest symboliczna, wiec tutaj juz trzeba z nastawnikiem sie bawic.
Przestawienie wartości w adaptacji może pomóc ale w bardzo rzadkich przypadkach.
Zamieszczone przez sh3va w AHF?
[ Dodano: Sob 17 Sty, 09 04:10 ]
Zamieszczone przez dontakCzy ustawienie kąta wtrysku w ASV to skomplikowana operacja?
[ Dodano: Sob 17 Sty, 09 04:25 ]
Zamieszczone przez julek666filtr był zalany paliwem,filtr jest firmy kager
Kager w Focie to to samo co np. 4MAX z Intercarsie, Kraft w InterTeamie i badaj Maxgear w AutoPartnerzeNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perkozmoze pasek przeskoczyl o ząbek i to tez mogło by byc powodem ze może ciezko palicNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicrofttylko trzeba wiedziec co gdzie i jak oraz o ileNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez julek666żle ustawiony pasek rozrządu
Zamieszczone przez julek666i nie trzeba podłączać pod komputer tylko ustawia się to mechanicznie!NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz